fakta om mig själv :)

hejehej , blir ett inlägg igen för har ju så sjukt tråkigt ;P
sitter hemma själv  vet inte alls vad jag ska gö :P
 så här kommer de , har tagit de från emma ;) 
  

SVARA ÄRLIGT...
1. tycker du om någon nu? - lite ;)
2. har du skolkat? - näpp
3. varmt eller kallt? - varmt.
4. soligt eller regn? - soligt.
5. fanta eller cola? - cola
6. är du nyttig av dig? - nja


OM DIG...
1. Hur lång är du? - typ 156 ?
2. Vart bor du? - sågmyra ;)
 
3. Är du nöjd med ditt rum? - nja
4. Vilken är din riktiga hårfärg? -blond
5. Vad väger du? - vetinte 40 typ ..
7. Har du någon sjukdom? - ja cp :) :P
8. Är dina föräldrar skilda? .
9. Gillar du skolan? - ibland ;)
10. Hur svarar du i telefonen? - hallå?

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? - nepp.
2. Sjungit? - ja.
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - vetinte
5. Saknat någon? - ja
6. Dansat galet? - ah :)  
7. klippt håret? - nää
8. Gråtit? - näpp
KÄRLEK...
1. Är du singel nu? -  mh -.-
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - vem vill ha korta?
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - jadå
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - såfall längesen
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - ja
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nej.
7. Har du varit på en blind-date? - nej.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja
9. Saknar du någon av dina ex? - Nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ja -..
11. Brukar du tänka på dina ex? näpp
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - mååånga
13. Har du nån bästa vän? - ja ♥
14. Är du ofta med dina vänner? - ja
15. Vad brukar ni hitta på? - det kan man undra :)
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja det är klart typ  
17. Vem vet mest om dig? - tova kanske ?

en bild jag tog ganska nyligen med min nya kamera , jag vart nööjd :)
vad tycker ni?
det är så kul på blogg.se haha
BYE alla sötnosar :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0