maja ;)

hello :D
sitter här , trött efeter skoolan ;)))
vi har vart ute heeela dan :((
puhh ,,
och dessutom ätas ute !!
och allllllltt :/
men jajjaja ;)
dessutom har vi besök från england , o så måste man lixom va i skolan :(
det är tre jätte gulliga barn :)
och mammas kompis o en till :)
idag har jag badat med dem :DD
det va inte så farlig , bara i början :P
jag kan inte skriva så mycke ,,för de är ju här ,, men kommer kanske nåt inlägg ,,
tur att tova iaf kan skriva ;)
haha ;;)
men iaf nu sitter dem andra o kollar på nemo elr nååt , kanske ska gå dit till dem ;)
ah hejjdå :D

ojj blev visst en header t min blogg som jag kan´ske ska ha haha ;)
skills ;)) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0