maja här :)

hejehej , hoppas tova får jättekul i göteborg :D
kommer sakna henne ♥
ah jag ser att hon har gjort lite tidsinställda inlägg , så det kommer lite från henne oxå :)
men idag har städat våran skräpiga bil ;)
och plockat hallon o svarta vinbär :)
för o sen imorn så ska jag göra lite andra saker , då får jag femhundra kronor ;)
o imorn ska vi t kupolen :D
och nu har man lite pengar isåfall :)
ah det kommer väl vad jag handlar sen efter de dåra :)

ikäll ska jag kanske fiska , för vi ska ju kräftfiska imorn mä kussingarna :)
ja de va väl allt jag hade o säga dåe :)
vet inte vad jag hittar på nuu ;)
men jag kollar väl på lite bloggar ett tag o kanske jag gör ett inlägg på min blogg oxå ;)
men de är mycke roligare här jag vetinte varför :P
men först kan ni få en bild :)
mina o amandas fötter :)
miss you ♥

hejjjdååå :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0