maja igeen :)

tjo , det har väl blivit nåra inlägg idag ;)
haha men det är ju så kul o blogga :P
Tova gick hem för ett bra tag sen :(
hon skulle tyyp hem o äta elr nåt sånt ,, o jag o niccoo hade iiinnngggeettt
att göra ,, tråk ;)
men nu sitter hon o spelar bandhero , jag ville inte göra de så jag satte mej vi datan ;) ¨
jag har värkligen tråkit :(
vad ska vi gö ?! ;))
så ska kolla lite bloggar :)
 
Kärleken är som en duva
Håller man den för hårt kvävs den
Håller man den för löst flyger den iväg

fin dikt :)


Man älskar inte en kille
för att han är snygg,
Han är snygg för att man
älskar honom

´haha  ♥

hejjdå ♥

friends 4-ever ♥
älskar dej toviis , otroligt mycke ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0