T ♥

hejhej :)
skriver nu igen då :D
måste snart börja packa eftersom imorgon åker man till göteboorg :)
längtar som faaan !
men vi ska typ packa en väska som vi ska kunna bära själv haha :p
och d blir drygt vi ska ju ha rullskidor och hela alltihopa :P
men det blir iallafall jätte kul !
och därför åker ju jag 1 vecka kommer hem nästa onsdag och då får maja sköta bloggningen kanske ställer in några tidsinställda inlägg :D
det blir iallafall såå roliga :D
men hinner skriva mer idag och imorgon innan jag åker för jag åker vid 11.00 typ :D
hem är hemma själv med ella nu såg ska ta min andra dator nu för jag sitter på ellas nu :)
men kram hare bra ♥
lite låt tips:D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0