T ♥

hejhej :D
maja har skickat bilderna nu :)
kommer här ..


aja de är dom bästa bilderna .. gillar egentligen inte den första menmen maja älskar dej typ :p
så ja hon får den väll :D
va med maja och nico ett tag idag vi spelade gitarrhero sen gjorde jag en ny header till http://tovaolsson.bloggplatsen.se/ , kika in och skriv en kommentar vad ni tycker (L)
jaja sen gick jag hem för pappa och mamma kom hem och då kom farbror jonas och kusin eddie hit :)
och då fika vi lite sen såg vi på Grease :)
bästa filmen fast jag sätt den 100000000000 gånger :p
men sen packa jag och ska ta lite kort som kommer imorgon ELLEr när jag kommer hem från göteborg :)
ska göra några tidinställda inlägg sen ska jag duscha sen se på film :) hairspray :)
sen ska jag försöka sova om ja kan eftersom jag lääängtar så tills imorgon :D
det ska blii såå kul :)
men ja vi ses imorgon hinner skriva lite mer då hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0