T ♥

vasastaffeten håller på för fuult :)
Min faster Sara Olsson http://prossara.blogg.se/ springer nu !
och vi ligger 7a det är gryymt !
kom igen nu :)
min sträcka va 6,6 uppför typ :)
sprang på nått runt 30 det gick jäätte bra !
snart ska vi åka till mormor på 60års kalas :)
och vet ni ?
jag vill se filmen "jag saknar dig" den värkar såå grymt bra och sorglig !
om nån vill se den på bio med mig kan ni väll kommentera de ?
eller smsa !

men kör en lite frågestund fast en special :)
NI FÅR FRÅGA MIG (TOVA) 3 FRÅGOR MAX I EN KOMMENTAR OCH JAG SVARAR :)
OCH NI MÅÅSTE SKRIVA VEM DE ÄR IFRÅN !
ja gö de ^^
men nu måste jag snart klä på mig mina nya fiina kläder :p
haha ett linne som jag fick igår och en kofta :)
byxorna är från förut :)
kommer bilder sen .. :p
men ja hejdå hare bra ♥

SAKNAR DIG MAJA ! , BLOGGA MERA OXÅ :P ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0