T ♥

hejhej :)
statisken gåår uppåt :)
jippii .. de är bra xp
tävlat idag i dm de är liksom dala mästerskap och ja kom 4a .. inte nöjd för jag kommer alltid och då menar jag alltid 4a på dm vilket betyder utanför pallen :(
det suuger !
och igår va de o dm då gick de sämre kom 7a så egentligen borde jag va nöjd me dagen tävlar ju i D14 mot de som är 97or och 98or :)
så egentligen är jag väll ganska nöjd :)
jaja igår fick jag en väska i pris :)
den tänker jag skriiva på !
menmen jag är typ jätte trött hehe xd
orientering är jobbigt och på tisdag ska jag på typ en sånn här falutävling som våran klubb ordnar :)
och på fredag blir de natt dm och lördag sprint dm och söndag staffet dm xd
så ja veckan blir hård ungefär såhär :)
måndag: 08.30 buss till skolan 15.15 slutar skolan 16.00 hemma typ och då ska jag städa :(
tisdag: 07.30 buss till skolan 15.15 slutar skolan 16.00 hemma typ sen tävling som antagligen är vid 17.00 xd
onsdag: 07.30 buss till skolan 14.15 slutar skolan och då kanske jag ska in till falun.
torsdag: 07.30 buss till skolan 15.15 slutar skolan 16.00 hemma typ och sen lledig än så länge xd
fredag: 07.30 buss till skolan 15.15 slutar skolan 16.00 hemma typ och sen natt dm typ start 21.30 men då ska vi till avesta också där tävlingen är och där ska vi nog sova i husvagn.
lördag: sprint dm som går i avesta.
söndag: staffet dm sen åka hem :) som går i hedemora.

veckan ser ganska full bokad ut xp
nu ringer pappa och beställer pizza ! fan va gott just nu !
men somnar snart här som jag sitter xd
så hare gott :)
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0