T ♥ - dåliig statistik ..

hejhej :)
statistiken suuger !
hur ska vi fåå upp den då ?
kom med förslag om vad vi ska skriva om och om vi ska ha fler tävlingar elle nått ?
vill iallafall få upp statistiken och om jag vill något så får jag som jag vill fatta !
men men idag va de första dagen i skolan :/
den söög verkligen bjursås skolan va inte kul haha :)
men ja ,, vi fick ju bara sitta och lyssna o de va skit dryygt de va de jobbiga :)
men imorgon får vi jobba ?
ha lektioner liksom ?
det blir säkert bara värre ?
oh my good :O
hur ska tova stå ut ?
mica och elin och jag har iallafall rooligast ihop:)
men ja måste snart typ sova är fortfarande trött hhehhe :p
ska skriva på tovaolsson.bloggplatsen.se först också så hare gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0