T ♥ hemma igen :D

hejhej :D
nu är tovisen hemma här igen :D
det är ingetsom glädjer mig eftersom jag vill åka tillbaks nu !
har vart och hjälpt till med solskolan idag då :)
orientering för nybörjare :)
det va kul :D
men asså SJ:s tåg suuger ju eller ja för på vägen upp fick vi stopp i sala för ett tåg som vi skulle byta till va tydligen inställt så vi fick vänta i 3 timmar i sala :o på en buss som tog oss hela vägen till göteborg så de blev buss till göteborg från sala ist för tåg :p
och på vägen hem så va de nån olyka och massa skit så då kom vi typ 1,5 timme försent hem :p
SJ,SJ,SJ ....
men de har varit så grymt kul .. varför tar de slut nu ? :o
det är inte okej !
nu tar jag med mej alla och åker mot göteborg igen !
och så börjar skolan också :/
va jobbigt !
jag vill inte allt ska vara så nu :(
jag tycker de redan är jobbigt att sakna alla !
men jaja skolan blir sådär ska ju börja bjurs :)
de blir ganska sköönt !
kommer sakna diig maja ! ♥
men jaja måste snart hänga tvätt så jag orkar ej skriva mer :p
hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0