Tovalova ♥ :D

hojsan :)
skolan idag va fan kul ?
ser ni ?
jag tyckte skolan va kul ?
haha jag o mica satt o garva typ hela svenska lektionen och ja de va såå grymt kul :)
och imorgon ska maja till bjurs på språk :) (hela 5:an) och vi ska sitta på bussen ♥
saknar dig så grymt mkt maja ♥♥
vi måste va snart oxxå :) ♥
har precis städat och snart ska jag ut o städa till min älskade vän Piffen ♥
kanske ska klippa tänderna oxå då :)
ja vet att de låter konstigt men vi måste det för han har problem med dom så de bara växer och växer och han kan inte fila ner dom själv som "vanliga" kaniner , och vet ni det är det som gör att jag tycker om piffen extra mkt :)
jag tycker om han och han är såå sööt , han är väldigt blyg kan man säga mot andra människor för han hoppar oftast på dom men inte på mig :)
men han är väll van med mig så ..
men måste gå och städa nu hare bäst :)
kram ♥
maja cool ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0