M ♥ Anna , nico :D

vi ska sova hos nico som jag kanske sa.
asso tova, man vill vara med dej såkklart . o du e inte tråkig ! ♥
men nu ska jag asoo jag vetinte. jag är typ lite vimsig vetju inte ens vad jag skriver ;p
hehe :D
hade typ ett skitlångt samtal med joakim åslund..
ena delen va kul o ena delen va tråkig ..
hihi , för vi börja bråka o såå :(
ville inte de men de vart typ sura o jag vetinte varför? :o
men löst nu iallafall som tur var.. :p
hiihihi fast anna vart suur :(
så jag o nico försökte kittla henne . men sen fick hon sura ett tag sen vart hon glad xd
hahaha .
för vi satt typ en timme o prata :p
sosryysorry.. ;)
här kommer nån bild ;)
mina o nicos ;)
sötnos ♥
o anna . o rebecca med såklart ♥
älskar er nico o anna . o alla :p ♥
KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0