M ♥ backen med emma snart :)

hon kommer nog snart hoppas jag . sen så drar vi t backen . o där ska vi åka med mickis :)
kul ska de bli :)
men kameran glömde jag hos kusinerna :( ska hämta den idag tror jag . så ni får bilder på julklapparna sen .
imorn blire nog att jag drar t stan ett tag o träffar älsklingen ♥
älskar diig!
juste jag skulle ju köra 20 dagar :o
har glömt de totalt . men nu får ni dag
Dag 1 - 10 sanningar om mig själv.

1. jag äälskar att åka snowboard o slalom :D
2. hatar att förlora . särsilt mot nico ! ;)
3. idag ska jag åka slalom med emma o mickis.
4.älskar isak .
5. vänner är livet.
6.gympa och gitarr oxå !
7.älskar att sjunga , mamma o pappa får damp på mig för jag gör de så mycke :p
8.särsilt : ras cricket skin. bästa låten !
9. våran blogg äör bäääst (aa'
10.saknar josef !


hahaha , konstiga sanningar , men sanna :p
men nu ska jag äta frukost som jag inte har gjort än ;)


KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0