M har lite bråttom så kort inlägg :)

lite mellanrum men orkant fixa nu :p
jah jag kör en sån här :)


Dag 1 - 10 sanningar om mig själv.

Dag 2 - Något jag hatar.

Dag 3 - Mina husdjur.

Dag 4 - Det här har jag på mig idag.

Dag 5 - Det här har jag gjort idag.

Dag 6 - En sak jag gör dagligen.

Dag 7 - En bild som gör mig glad.

Dag 8 - En låt som får mig att lee.

Dag 9 - Någon jag umgås med mycket.

Dag 10 - Den som jag va tillsammans med senast.

Dag 11 - Min förebild.

Dag 12 - Min favoritkändis.

Dag 13 - Min favoritlåt.

Dag 14 - Någon jag saknar.

Dag 15 - Någon jag älskar.

Dag 16 - Någon jag litar på upp till 100%.

Dag 17 - En bild på mig när jag var liten.

Dag 18 - Min favorit frukt.

Dag 19 - Min favorit film.

Dag 20 - Mina syskon


börjar med dag 1 senare idag :)



KRAM ♥


22/12-2011 älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0