M ♥ inte stan :(

för jag kom på att jag skulle spara pengarna till ett par skidglasögon..
och så ska jag gå på aquanova med rebecca , o de sdka jag ha pengar till -
FÖRLÅT ISAK .

nico kom hit sen , o då gick vi ut med hundarna , nu vet jag inte vad vi ska göra.sen ska hon till sin mormor.
ja, så blir min dag .
sen imorn blire SKITKUL!!
för då ska jag till älskling rebecca , o mickis min fruu ska oxå diit ;D ♥
och sen nångpng under lovet, så ska jag, mickis , nico , rebecca o zally först åka t backen o sen ha värsta myskväll o sova över.
älskar er .

Kan inte fatta att jag har såå underbara vänner.

Rebecca ♥
Nico ♥
Tova ♥
Amanda ♥
Emma ♥
Mickis ♥
Mica ♥
Elin ♥
Anna ♥
Ella ♥
Zally ♥
Linus K♥
Linus S ♥
Jocke å ♥
Isak ! ♥
Josef ♥

sötis ♥
och söta nico ♥

KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: zuperzally

Jag kan inte fatta att jah har dig underbara du <33

2011-12-26 @ 16:39:43
Postat av: mickispickis

jagälskardigminfru.

2011-12-27 @ 00:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0