M ♥ ladda för juluppvisning imorn.

(hoppas bara att en viss person inte är där) :s
men iallafall.
ladda i natt då :)
sen i morn eftermiddag ..
är nervös för skruven ocg dubbelvolten ..
jag kommer inte att stå efteråt , men nöjd om jag gör det iallafall  :)
det är ju ändå ingen tävling så .
hoppas de går bra bara . så att man inte hamnar på nacken eller nåt :p
fast varför skulle jag göra det när jag inte gör det annars?
hehe . nu tänker jag för mycket . de är bara och köra på :D
och så får man träffa älskade rebecca . ♥
vi ska skriva en sak oxå :p
haha .

kommer bilder senare på juluppvisningen hoppas jag !
om mamma tar nåra bilder :D
kanske skulle hon filma oxå .
men aldrig att ni får se när jag o nico kommer in med våra vackra musdräkter ... xD
ni skulle bara se !
fast nu har ju typ redan alla sett då men. o sen massa folk i publiken ! JAG KOMMER ATT DÖ !
haha nu ska jag ducha sen läsa o sen sova typ :)

PUSS&KRAM ♥
minnen ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca ;)<3

Och jag fick träffa dig älskling maja!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-12-16 @ 20:46:47
URL: http://beccabeccaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0