M ♥ nico har nyss åkt hem.

för att hon skulle iväg och julhandla typ .
sen skulle hon baka :)
själv ska jag göra många saker :p typ pynta apelsiner med nejlikor(stav) i . kolla vinterkläder , alltså vad vi behöver köpa o inte , men snart behövs täckisar för mig! xd och sen så ska vi skriva julkort o skicka :)
ja , sen kanske de inte va någe mer ? såfall äre väl skönt. är ganska trött efter att nico var här :p
för vi somna ganska sent o vakna tidigt ..
eller 10 kanske inte är tidigt då men , de är tidigt för mig ! xd
jao , de va de . nu ska jag först gå ut med hundarna i snöovädret (a
kul ändå att de snööar . för ingen jul utan snö ju :(
hoppas de ligger kvar till julen dåå ! för annars äre ju inge kul!
gammal bild :s

KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0