M ♥ nöjd . liite ;)

juluppvisningvar skitkul! :D
fast jag kunde gjort bättre då . men spelar roll . ;)
nico var skitnajs , egentilgen skulle hon köra enochenhalv skruv på trampett men sitället "råkade" hon köra dubbelskruv ! så grymt bra ! och inte har hon kört de på trampett förut heller ! så jävla bra nico !
o alla andra va ju oxå skit bra ! :D
så ja . de va kul ! :)


igår så va jag t stan :)
där träffa jag ella o nico o gick med dem ett tag :D

köpte lite julklappar . nu har jag typ ändå tre? kvar :s
o snart är de ju JUL ! KUL !
sen skulle dem hem :(
men då träffa jag rebecca , fredrica , malin o mariam . då gick jag med dem istället .
de va värkligen ASKUL! ♥
älskar dig rebecca ! ♥

och
idag så har jag bakat och varit hemma bara. ikväll kommer nicos familj hit och äter o fikar :)
funderar på att kanske ha en familjekamp om de ville . kul de :)

men först så bakade vi knäck . o sen rischoklad. o sen mandelmassagubbar och saker doppade i choklad .
mumsiit :)
myysig dag :d
.
PUSS&KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0