M♥ nöjd (Y)

kom nyss hem från ambond sport :)
köpte längdskidor , snowoardskor , täckisar , pjäxor , o sen stavar ska jag köpa :)
och sen åkte vi förbi tova o köpte hennes twintip till mej :D och pjäxor till tove :)
imorn ska jag åka med rebecca , och hon kommer hit ikväll o sover här ! azum :D
kul vi ska ha de som alltid ♥ loveu
medtova hade jag oxå kul såklart (igår)
vi satt o prata som sagt , träffar henne inte så ofta o har mycket att prata om ♥
men nu ska jag s´nart gå ut med sötaste älskade mio plutten ♥

de är alltid så kul när de är snö , för de hoppar lixom poå sidan i snön o de blir helt snöiga o typ pulsar så att dem nästan inte syns sen ba tittar dem upp jättegulliga ♥
o sen vill mio leka med snöklumpar på vägen , så jag måste sparka satt han får jaga dem , han är så sööt!
nu längtar jag till rebecca kommer !
så att jag får lite kul !
fin blogg du har föresten tova!
ska nog oxå skaffa en på devote.se
kanske , mesn de får räcka för mig nu.


KRAM ♥
gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0