M ♥ rebecca min sötaste! ♥

rebecca åkte typ för ett tag sen :)
innan de skrev vi en låt . asnöjd faktist ! :D vi visade upp den för min familj o rebeccas pappa som skulle hämta henne . idag äre dan för dan före doppardan :d
nice !

 fick julklapp av rebecca , jag fick ett halsband med saker på haha , asso man köper inte själva halsbandet med sakerna på tillsammans om ni fattar? :p
men iallafall så ska vi ju skaffa en blogg , men hennes dator dampa igår så de gick inte att fixaa.. :(
dessutom kan vi inte göra header eller nånting !
det var iallafall skitkul att vara med rebecca . vi skrattar hela tiden ! du får mig värkligen på bra humör !
i backen var det mindre kul . fast sen i slutet vart de det. för de va ju bara tre backar uppna o de va lite tråkiit .
men klart de blir roligare eftersom man är med den bästa :) eftter mig då haha :p
men vi tog lite kort oxå när vi va :)
här får ni några :)
oii.... dem kom visst inte in i datorn men ni får dem nånannan dag :D
de är ju så otroligt "fina" haha .
gud va jag har fastnat på+ den här låten . ajah , nu måste jag hitta på en midsommar låt .
för veet ni?
jag kanske ska sjunga i gryxbo på midsommar, så jag o rebecca ska hitta på en egen låt .
fyfan va kuuuul om de blir såå ! ! !
KRAM ♥


så bra . har verkligen fastan på den . men älskar den! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)<3

Du är den bästa Maja, älskar dej!! <3<3<3<3

2011-12-24 @ 17:29:58
URL: http://sweetmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0