M ♥ roliig dag !

de va ju roligast i slutet när vi inte åkte nånting .
eller emma åkte med tove men jag o mickis orkade inte.
asso de här kommer bli minnen de ! <3
som när jag fick damp på snowboarden o skrek , o sen ba , oj hörde nån de där ? xd
fast mina nya snowboard skor funkade inte till min snowboard !! :@
så jag fick gå till skidshoppen , o då sa jag
- jag måste gå till skidshoppen
emma bara
- ska du gå till skit shoppen?
haha de kan va roligt om man har skrattsjukan :P
o sen när vi gick till skitshoppen , så testade jag en snowboard fast utanför o den funka inte !
o då fick jag gå in igen ( pinsamt)
asso jag hyrde inte utan låna .
sen testade jag fem snowboardar till o INGEN FUNKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så jag åkte med bara en sånhär sak fast spänd
snacka om att jag blev arg "!
sen efter så åkte inte jag o mickis ju men vi hade kul ändå :D


men imorn blire stan med isak ♥
kuul !♥ loveu <3

KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Isak

loveu2 sötis! <333

2011-12-25 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0