M ♥ svettig !

för jag har varit ute med mio . vi har tryp busat o så på vägen , o sprungit lite.
Han är bara så gullig!
mamma åkte nyss iväg till jobbet (pappa skutsade henne) för hon sak sova där idag t imorn för hon slutar sent idag o börjar tidigt imorn.
nu sitter mio o längtar efter lovis som är ute på promenad , så jag år va lite snäll o busa med han :p
fast egentligen borde hán va trött ! efter en lång promenad ;)

en sak ska jag säga er !
JAG HAR TRÅKIGT !
men nu kommer nog tove hem , hörde steg på trappan...
så nu kommer lovis o leker med mio :p
sötiisar ♥

nu sitter jag o lyssnar på den här låten :)

jag o rebecca ska nog skaffa en blogg när hon kommer :D
den måste ni kolla på sen oxå :)

KRAAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0