M ♥ trött..

nu är jag jättetrött. har kört ett dansspel hos kusinerna som de fick i julklapp .
rätt kul?
men fick iallafall lite saker . :p
ni får bild på dem sen , orkant ta kort på dem nu ..
men här får ni bilderna sen när jag va med rebecca ,
minnen för livet. ♥'
hihi . vi började skratta hela tin när vi skulle gö sådär . hahaha .
hihi , fin eller ? inte..
fin/ful ?
hand i hand livet ut. ♥
kram ♥

 vi ramlade i backen fast jag ramla först så jag hade sönder liten bit av nätet.. asso jag låg typ på huvvet med baken upp hahahahah . o hjälmen satt fast , så jag börja nästan grina ju för de gjorde skit ont överallt. haha , de va i bjurrebacken o jag o becca skulle åka båda baklänges, ja man ser ju va proffsiga vi är ;D
sötnos ♥
nemen vilken snygging ;)
och där :) <3

de va mer men de får räcka ♥
loveurebeccaknott♥

KRAM♥

Kommentarer
Postat av: tova

skit snygga skidor asso maja ♥

2011-12-25 @ 09:10:20
URL: http://olssontova.devote.se/
Postat av: Rebecca :)

Maja, älskar dig!!!!!<3<3<3<3

2011-12-25 @ 15:01:41
URL: http://sweetmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0