M ♥ trött ;)

jag är skit trött . kunde inte somna igåår..
så nu tänker jag bara ta det lugnt :)
har nyss städat oxå . inte så kul kanske men annars ser det ut som jag vet inte vad ? :o
´vi va inte i bjurs igår :(
för vi hade ju den där lucian ..
som inte vart bra !
eller , jag va inte ens med . men de var för det första att man inte fick ha levande ljus. ALLTSÅ FICK LUCIAN HA PLASTLJUS !! och de är ju inte direkt så fint om man säger så. och dessutom fick inga föräldrar komma . men sen kom det visst nåra ändå . men sen så skulle vi inte gå till hedlundsgruppen ! och där får man ju saker xd
men när det väl var lucia . då kom det föräldrar !
och sen gick dem till hedlundsgruppen !
ocg där fick de ha levande ljus !
alltså de ändrade ALLT när man redan valt bort lucia !
då vart jag ARG ! :@
men nu går det ju inte att ändra på men de va ju hur sjukt som helst ! -.-
xd


ojdå ..
nu ska jag nog dricka lite te.. mm
älskar att bara sätta mig o dricka te :p

PUSS&KRAM ♥
FIN/FUL ? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0