T ..

hej, asso har sovit hos farmor inte drf har jag inte kunnat blogga, eller inte orkat.
jag känner mig som en FET GRIS !
jag har ätit as mycket, men jag kan inte träna :o
plus att jag känner mig så jävla mkt utanför , för jag inte kan va mä i backen eller göra nått !
jävla skit helvete, har livet en menning när det blir såhär änns ?
det känns inte så..
imorgon ska pappa, mamma och ella åka till mora och åka skidor , skit kul !
jag får lov och vara hemma själv .. fyfan va kul :D INTE!
är på dåligthumör nu bara för dehär, tack så jävla mycket, jag vet att det va mitt fel att jag bröt den jävla foten men jag måste bara få vara arg !
det finns så mkt andledningar, jag får inte träna, inte åka slalom, inte bada, inte vara med de som betyder mest i mitt liv för de bor för låångt bort, inte åka pulka, inte gå på stan, inte göra NÅGONTING !
någon som vill vara med mig imorgon ?, även om jag är så jävla tråkigt eftersom jag inte kan gö nått -.-
känns som att jag är borta från alla !, som att jag inte finns..
det finns en sak jag önskar mig en ända sak, och det är att det blir du & jag♥
men det känns omöjligt..
jaja ska uppdatera mobilen och så, så allt kommer försvinna så skriv gärna era nr i en kommentar eller nått :)
aja ha det så bra hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0