T♥

tjeniiiiz peniiiiiz :p
sitter och chattar med Simon på fb :)
han säger att han vill ha mina chokladhjärtan som jag fick på posten imorse :o
jag orkar inte dom, eller asso jag är fett hungrig :)
jag fick chokladhjärtarna av alla ledarna på orsa lägret, där jag bröt foten :)
snällt och omtänksamt av dom tycker jag !
sen fick jag även brev från mora, gipset rycker förhoppningsvis den 10 januari :D
fast då har jag i och för sig redan missat massa tävlingar och sånt :s
men bättre sent än aldrig :/
nu är de ju liksom bara 1 och en halv da kvar i skolan :)
och på måndag ska vi ju se på film hela dan typ, de e ju liksom klassens da typ :)
sen på tisdag har vi ba halv da :)
och så får vi grötfrukost i skolan , och ingen lunch :p
men det blir bra de :)
nu måste jag få mat , hejdå ♥
arkivbild -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0