T ♥

hejhej :)
maja, tove och deras pappa va nyss här och kollade på mina slalomskidor och pjäxor :)
de skulle åka till ambond sport i rättvik och titta på mer grejer :)
men tove ska nog köpa mina pjäxor och maja ett par av mina skidor , twintipsen :)
jag, ella och theo va ute ett tag nyss också, kaninerna fick va ute och hoppa medans ella städade burarna :)
nu sitter jag och diggar musik (y)
har föresten kommit igång med egen blogg, titta http://olssontova.devote.se/ :)
läs, följ, kommentera och sprid ! ♥
blev inge sims imorse, orkade inte :p
måste städa mitt rum oxå :(
imorn ska theo, jag o ella till kusinerna och faster i grycksbo :)
och baka julgodis :)
men ha det bra ses sen hejdå :) ♥
morot (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0