T ♥ , aa mica du får vara en stooolt fotograf, men bilderna är tagna på en ful tjej så :p

tjenare :)
har vart i skolan idag iaf i typ 3 och en halv timme , för sen sluta vi och nu har vi jullov :D
vill ni veta en cp sak ? , imorse när taxin kom och hämtade backade han rätt in i vår lada, men en stor jävla smäll :o det va cp, men skadan va typ bara på bilen haha xd
det va så jävla kul o se :p
han ba oj da , sen åkte vi igen xd
men iaf, idag ska jag få tillbaks min laptop :D
har varit utan den i typ snart 1 år tror ja, men nu ska den funka igen hoppas jag :)
föresten maja, har tagit bild på skidorna lägger ut den i slutet på inlägget :D ♥
men ska typ va med maja och amanda idag, när resten av familjen åker iväg på träning, till och med theo ska åka längdskidor ♥ eller ja spårskidor som han kallar de :) han e så gullig :*
imorgon ska jag vara hemma och passa han för mamma och pappa jobbar och han vill typ inte till dagis :)
så han får va hemma med mig, bara för att jag e så snäll :D ♥
men asso tänk de är liksom bara 4 dagar kvar till julafton ? , det känns inte så !
ska göra en önskelista sen så ni får se va jag har önskat mig :) ♥
men maja här får du bilden , den e lite cp , pappas arm är mä på nått konstigt sätt :p
dålig bild :o
detta måste alla förstå :)
vår gran, som vi har ute :)
peppakakshus jag baka hos kusinerna :)
när första snön kom :)
aja de får räcka för nuet :)
hejdå :)
kommentera (yy ? ♥

Kommentarer
Postat av: Micaelaaaa

HAHAHA! fin tjej* menar du;)

2011-12-20 @ 14:44:29
URL: http://miicaelacaldegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0