T ♥ gott nytt år :)

tjenare :)
sitter och chattar lite efter en förmiddag i mora :)
ella tävlade och jag hejade ;)
inte precis så som jag vill ha det menmen, inget jag kan göra nått åt just nu..
men nu är det bara 11 dagar kvar som jag ska ha gips :D
så skönt när jag får av det, mamma säger att jag säkert inte kan gå så bra eftersom jag tappat alla muskler i benet, men vänta bara jag ska fan gå 4567890 mil på en gång !, vila mer ?, never in my life !
jag ska träna som fan, åka skidor och tävla igen !
jag har längtat för länge på att få tävla nu, typ ett halv år !
så jag ska tävla :)
är faktiskt på bra humör, träffade några skidkompisar i mora :)
as kul, men om några timmar typ drar vi till familjen englund, där ska vi fira nyår :) <3
det blir chill :D
men bjusssar på en bild, ha det bäst :) <3
konstig bild :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0