T ♥ jävla helvete..

hej allihopa.
lägret va så sjuk kul, så länge jag var där..
hann bara med 3 pass alltså onsdag kväll och två pass på torsdagen för sen på torsdag kväll då gick vi ut i skogen på spökvandring och då ska jag såklart bli så jävla rädd att jag springer och kliver snett, sätter mig på foten och kan inte gåå.. !
jaja, Calle fick bära mig tillbaka till ledarna som fick linda min fot.
jag satt i stugan hela fredagen eftersom jag hade så ont och kunde inte gå, men sen på lördagen när jag vaknade trodde jag att de va bättre så jag fick på mig skon och skulle gå med ner till frukosten.. men då höll jag på och svimma,, jag ringde först då pappa, han kom och vi åkte till akuten i mora där fick vi reda på att jag hade en fraktur i foten, alltså jag har brutit foten :o
hur fan lyckas man ! nu är hela min skidsäsong borta ! , de sa på akuten att jag skulle få gipsa och sen åka hem samma dag typ, men så blev det inte jag blev opererad också ! och fick lov att stanna en natt , fatta att jag vart ledsen och jag ville bara hem, pappa fick såklart stanna med mig och så men jag ville ju såklart bara hem ..
det va ju så hemskt , allt ! jag ville tillbaka till lägret och allt ,, men jaja nu tänker jag lite mer positivt fasten det är så jävla svårt..
jag är så tacksam för all hjälp jag fått av mina underbar vänner som var med på lägret ♥
ni som bar mig och hämta mat till mig med mera.. ♥ tack så hämskt mycket !
ni måste förstå hur mycket det har betytt och betyder för mig ! ♥
jag saknar er redan ♥♥
men jaja,, jag får ta och överleva,, mamma följde med mig till skolan idag , eller jag va där 1,5 timme för att prata med lärare och rektor om taxi och massa, eftersom jag inte kan ta mig till bussen så ska jag få åka taxi :/
men jag får tänka positivt fast det egentligen inte finns nå positivt med detta, ska ju ha gips i 4-6 veckor sen ta bort skruven jag har inopererad i foten i april :o
men imorgon ska jag till skolan iallafall, jag vill ditt !
annars ruttnar jag bort här hemma, det vill jag ju inte göra xd
men nu blev det mycket skrivet hoppas ni förstår :)
bjuder på en bra låt och sen lär jag väll skriva mer imorgon eller ikväll :)
hejdå ♥
föresten imorgon får jag träffa maja och alla andra 6or ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0