T ♥ Nicolina nästa tror jag..

tjenare alla bloggläsare som fortfarande är kvar häär :p
ringde till Nicolina för ett tag sen och frågade om hon ville komma hit och hitta på något med mig, inte för att jag kan göra så mycket men nått kan man alltid hitta på :)
hon hade precis klivit upp ur säängen, så hon skulle äta frukost sen ringa, hennes lillasyrra kanske ska spela match i innebandy om hon ska då kunde Nico vara annars skulle de åka till typ rättvik och köpa slalompjäxor :/
så nu hoppas jag på att vi kan va ♥
har en idé på vad vi kan göra faktiskt typ se "breaking dawn" tror inte hon har sett den :)
annars kanske vi kan se någon annan om hon vill :)
väntar på att hon ska ringa ♥
läs hennes blogg föresten NicolinaEnglund.bloggplatsen.se :)
jag vill igång med min blogg också men asso dream on eftersom min header är helt fuckad..
menmen skit samma klarar mig med en blogg så länge :)
ha det gööttt hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0