T ♥ tv -.-

hejsan.
har käkat pizza orkade bara en halv resten fick pappa :p
nu tittar vi på nå skit på tvn och käkar godiis, eller ja, jag orkar inte en ända godis det får räcka me cocacola♥
hoppas vi kan titta på idol typ om 10 min :)
fast nej tydligen inte pappa har fastnat i nån dålig film på tvn -.-
men det är ju final och Amanda måste vinna fast egentligen Moa :/
Moa ägde skiten ur dom båda ! hon fick inte åka ut fanfanfan !
egentligen har jag bara sätt 2 pog. av idol så de är typ as tråkigt med jag vill se nu :)
men ska va lite social med pappa och bror nu, om de nu är sociala tillbaka xd det vet man aldrig :p
men ha det bra hejdå♥
missu♥
låten får mig att tänka på vad det är jag vill och hur jag känner .. positivt ?
jagvetinte.

Kommentarer
Postat av: Emmy

SV; haha, nej, jag har ju inte det ;o

2011-12-09 @ 22:09:56
URL: http://olssonlaursen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv:

Så klart jag kan börja läsa den ;)

Hihi tack att du gillade mina naglar ♥ Jag vet inte,

men man måste vara konsentrerad! haha :D

2011-12-10 @ 11:00:55
URL: http://isabellekruskopf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0