M ♥

tävling idag :D
vi ska jöh vinna hoppas jah :)
jag ska görapå trampett: helskruv , volt ,  bord , :) 
tubling: rondat flickis, rondat flickis salto , handvolt pik :D 
niice :D 


Dag 5 – En bild på mig i år och förra året


haha hos tova xd förra året
i år , ful
 förra året , såå fuul !
i år :)
förra året , elr året innan de ? ;O mörk bild xd
i år xd
förra året ;)
i somras ;)
 förra somaren tror jah ;)
förra somaren ;)
förra vintern xd
när jag typ hade flyttat hit , gud va olik jah va ;o kände knappt igen mej , jag bah , vem äre där ? ;o
förra sommaren ;)
förra sommaren ;)
asso , dem här bilderna är helt muppiga xd men de va typ två sommrar sen ;o
hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaha
typ i våras tror jah ;)
liten bild :(
älskar bilden faktist :)
skillad xd haha nerrråee ;)
drar t tävlingen nu jag :D
håll tummarna nurå xd

PUSS&KRAM ♥ :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0