M ♥ härliga minnen xd

hejehej , drar snart t godisbritta o sen klockan fem t min underbara farmor som har fyllt år :)
Grattis till henne :D♥
jag o nico va uppe t lite sent , så nico hon är lite trött ;)
vi satt och lyssna på musik halva natten :)
Ulrik munter mäst, han äger jö ;d
Kör dag 4-när jag var utomlands
har inga bilder på de, jag är så dålig !:((
så nu får jag väl ladda upp andra gammla bilder ..
cooling där ;D
loveyya <3
gammal bild  fotograf:tova olsson xd
tovahjertamaja ♥
tagen med tova , har typ 1000 bilder med dej ju ;)
fiinaste ! <3
från förra sommaren , älskar de här bilderna :')

oj stor ;)
inte för att de stämmer på mej men . xd
fin/ful fotografen kan ni väl gissa :D
kramiis
Puusss & kraam :*
herrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0