M ♥ jocke , linus o ella :D

jah som ni vet va jag ju med de´m :)
vi hade ju kul vi .. 
knasa sönder på britta för dem tappade bort en tjuga , o sen kom han på att han kanske hade betalat med den?
och ingen visste om han hade betalat o hur mycke han skulle betala (alltså jocke) och allt vart bara kaos xd
till slut fick han en tia tillbaka , men jag tror britta fick de hon skulle iaf ;)
ajah, gick nyss hem från busshålls platsen i regnet !
vart dyngblöt och mina händer brännde jäklit mycke !
kunde knappt skriva ju :p
nu är jag ganska trött ;o
asså inte så att jag vill gå o lägga mej , men trött bara lixom om ni fattar :p
1. haha mamma har fotat i tidig höstast :p
2.tove på bild :)
din bild tycker jag, men inte tove xd
3.FIN / FUL KOMMENTERA ALLA BILDER !
4.FIN/FUL ;o
5.FIN/FUL :p
6.vart nöjd iaf :)
7.fina lovis ♥ loveu <3

haha , så kom de en låt oxå , älskar den ♥
8.tja fåren :p
9.mio somna mä bollen i munnen , bild i repris :)
10.och så somna han mä nosen i toves sko :') naw . <3
11.loveyoumiogubben ♥
12.sööt <3
13.sötnos :) <3

KOMMENTERA om ni orkar , jag ladda lixom upp 13 bilder men
KOMMENTERA DEN NI TYCKER ÄR FINAST !
förstår om ni inte pallar :p

PUSS & KRAM ♥ asaa , nu har datorn är knapp  so det gor inte o skriva ja .. ni fattar vilka bokstaver .. och inga smilisar heller .. xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0