M ♥ saknar dej tovaa :)

tjaaa xd
saknar dej toviis , fick bara lov å säga de :)
hon är ju i borås , hoppas du skriver mycke om hur du har haft de näru kommer tbx :)
ida ska jag bara slappa xd
har träningsvärk i armarna o jag vet inte varför, vi hade träning igår dåe men vi gjorde som vanligt xd
kul o höra om min träningsvärk? xD
haha men jag har sjukt tråååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååk !
så jag laddar upp nåra bilder vettja :D
lovis gick o la sej på mio när han sov xd de är så gulliga :')
mina gulliga små änglar ( anna du är ju en djävul xd)
älskar bilden :D <3
                     maja         rebecca,tova   nico       linus shedin  :D jocke å står i bakrunden lilla fegis xd
anna ser man inte :(
fin/ful vart iaf ganska nöjd :)
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul !
det vart sista bilden för de går så segt att ladda upp xd
nu har ni nåt o kolla o läsa på xd
herråå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0