M ♥ statisktiken höjs ;D

hello, ja som ni ser på rubriken så .. :p
de är ju bra dä ♥

dag 12 - vad jag helst gör en fredagskväll  sista dagen :)
jah, är faktist helst med nån kompis ,,och med familjen såklart !
idag ska jag o pappa va själva o myysa :D
och titta på JAG SAKNAR DIG !
den verkar assa bra :D
ah men vi får se dåe :)
tove är med mamma på jobbet så jag o pappa är själva :p
ska snart göra tacos :D
gött ♥

o sen kanske lite popcorn o chips jao :p

här kommer lite bilder , bilder är typ de bästa jag vet !
man kommer ihåg så mycke minnen med bilder :')
hehe
som här ♥
de va juh för jätte länge sen , o jag va ju inte specciellt fin där precis.. xd
men ska äta nue , HEJDÅ :D
fortsätt kolla och SPRID :D ♥ :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0