T♥

dag 2 först här nu då :)
några / någon som jag umgås väldig mycket med :)
jag umgås mycket med wilma och rasmus typ ♥
skulle vilja umgås mycket mer med maja ♥

min söta lilla gris ♥
Dag 3 :) Älskar / Hatar.
jag hatar faktiskt ingen :)
hata är ett hårt ord precis som älska :)
så jag kanske tycker mindre om några men jag hatar dom inte ändå.
jag älskar dig

MAJA ♥
du är min ängel ♥
idag va man i skolan :)
9orna hade låtprojekt idag i gbo , så jag åkte dit med wilma efter skolan :)
det va as kul och titta på :)
alla va så grymt duktiga :d
att de vågar ? , om 2 år är det jag som står där på seen om alla tittar på mig :o
pinsamt xd
åkte hem med mammsen vid 5 , så åkte hon och klippte sig direkt och hon ska boka tid till mig så ska jag ta två hål till i örat :D
äntligen :D
någon som kan följa och hålla mig i handen ? :o
jag tänker då inte gå själv !
men men , på lördag kommer bästaste ellen och sover här och vi ska gå på bio på lördag och på söndag ska vi vara med viktor och lukas :D ♥
längtar så sjuk mycket ;D ♥
ska väll snart duscha eller bada också , sen titta på typ sista pogramet av "bonde söker fru" och plugga lite mer franska (n) ursäkta men franska suger xd
så ha det bäst hejdå♥

hahah syrran xd

men hörni , säg en änd likhet mellan mig och ella `^^
jag ser inte en enda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0