T <3

hejhej ;)
bloggade visst inget igår :o
förlåt men jag hann inte xd
åkte till farmor, på bussen kändes det som halv bjursåsskolan va på bussen :p
men kom fram vid typ 13.30 så var jag där 20 min sen gick vi till systembolaget och köpte glögg innan Dan kom och hämtde oss och vi åkte och handlade.
När vi kom hem till farmor och Dan då gick vi typ direkt upp till min farbror :)
och bakade pepparkaks hus med kusinerna :)
det blev så grymt snygg, kan ladda in bild när jag kommer hem ;p
vi beställde även pizza och åt där hos dom, det slutade med att vi va där i 4 timmar xd
vi kom hit igen vid 19.00 typ.
då satt vi oss o titta på tv, så mycket bättre :)
åt goodis och lite sånt :)
men sen sov vi typ, nu ska vi åka och slänga skräp och sen åka och hälsa på min faster och kusinerna där ist :)
och maja , jag är gärna med i tävlingen och hjälper dig och bestämma :)
ha det gööttt hejdå <3

fin bild majsen har tagit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0