T ♥ buss jävlar :o

jahapp , kom hem 1,5 timme senare än vanligt eftersom dom dumma bussarna inte vågade åka för de va så halt..
aja det kan är bra ändå , pappa hämtade mig och micaa ♥
det va inte så halt sa pappa, calle i klassen hade typ ramlat påväg till maten och slagit huvet i backen så han mådde illa och fick åka hem :/ hoppas detinte är något allvarligt ! det vore inte bra :(
Maja måste blogga lite nu också ♥ , nu när jag är på  blogg humör hela tiden :)
sprid våran blogg snälla ♥
kommentera också !
sitter och smokar i mig bilar xd alltså godis för er som e lite efter ..
imorgon kommer bästa ellen hit ♥♥
hon ska först spela match mot bjurs xd några i min klass e med i bjurs innenbandy lag ;)
vi får väll se vilka som e bäst :)
tror faktiskt leksan (ellens lag) sry alla bjursingar , men jag tror de för dom e grymt bra :)
men jag vet inte vi får se det imorgon ;)
ska titta buss också till mig och ellen eftersom vi ska se på bio imorgon :)
men ska göra det nu sen fika o greja med familjen♥
puss :* /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0