T ♥ Dag 10 - I helgen.

hejhej ♥
skolan om 10. eller bussen då.
kör dag 10 först, ja i helgen ska jag kanske sova hos farmor lördag till söndag och vara med henne på julskyltningen på söndagen :)
kanske åka skidor på lördagen men kusinerna och faster :D
mer har jag inte planerat :)
Dag 1 – En bild på mig + lite fakta 
Dag 2 – Någon jag umgås väldigt mycket med
Dag 3 – Älskar/hatar
Dag 4 – Fem sanningar om mig
Dag 5 – En bild på mig i år och förra året
Dag 6 – En helt vanlig dag
Dag 7 – Bilder från ett minne
Dag 8 – Något jag längtar efter
Dag 9 – Det här får mig att må bättre 
Dag 10– I helgen
Dag 11- Bloggar jag läser
Dag 12- Vad jag helst gör en fredagskväll

ja det är ju den här vi kör ^^
lägger upp den igen :)
jag bar bara 2 dagar kvar nu :)
men måste gå till bussen nu hejdå♥
fin du e ♥

fråga inte varför men jag har fasnat på låten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0