T ♥ Dag 11 - bloggar jag läser.

Dag 11 - bloggar jag läser.
mariasfoton.blogg.se
ellaolsson.bloggplatsen.se
emmylaurens.se (fast det funkar inte att läsa den nu :o)
elinsundvikk.blogg.se
miicaelacaldegren.blogg.se
rogstromjulia.blogg.se
callehalfvarsson.se
majastankar.bloggplatsen.se
emmajohanssonyouknow.blogg.se
prossara.blogg.se

kommer inte på några fler just nu :)
läser säkert några fler.

skolan idag va okej, på bussen hem så typ vara hela sågmyra skolan på bussen kändes det som fast de va väll bara 3-6 eller 4-6, de hade varit på framtidsmuseet därför satt jag med Maja på bussen ♥
mamma hämtade mig och ella nere vid bussen, och nu kom jag hem för 2,5 timme sen och jag har ätit mat, tittat klart på Bilar 2 filmen, gjort lite syslöjdsläxa och smsat :)
ska nog duscha och göra engelska läxa senare också :) , blir tidig kväll ikväll för jag vill bli frisk !

imorgon är det freeedag (aa chill föfan :D
ska börja blogga igen på min blogg bara någon hjäler mig ändra header :)
skulle vara så sjuk schyyyysssst :D
hjälp tack :D
men måste göra eng. läxa och läsa lite bloggar hejdå :) ♥


är så schysst så jag bjuder på bilden (a
den är intei nyaste lag men får duga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0