T ♥ dag 6 :)

Dag 6 - en vanlig dag.
en vanlig dag för mig är väll , skolan först komma hem vid 4 datan 1 timme sen mat och efter det träning :)
det är en vanlig dag för mig :)

Maja blogga nu då :)
nu bloggar jag ju för fult ;)
aja , om 30 minuter typ drar man ner mot byn , ska till kyrkan det är julmarknad ska väll mest va med amanda , men man kanske hittar någon julklapp :)
vem vet :)
familjen har precis åkt iväg till falun för att titta på nå skotrar som hoppar ;p
Ellen kommer idag också :D
har städat hela förmiddagen , började vid 7 hahah xd
först mitt rum , toaletten uppe , hela hallen och vardagsrummet uppe sen ut och städa kaninburen :)
känner mig så duktig :D
tänkte ladda in bilder från mobilen också :)
det gör jag nuuu :D

as cool bild ellerhur ? ;P

änt ja cool :D
hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0