T ♥ dag 7.

hejhej ♥
vart med ellen sen igår därför har jag inte bloggat :)
men vi va på bio igår , filmen ägde !
sen hämtade pappa oss och när vi kom hem så titta vi på tv och åt gooodis :)
vi va väl vakna till halv 12 innan vi somnade ;P
idag va vi på lager har köpt lite julklappar , skönt att man inte har alla kvar..
sitter och tittar på längdskidor på tvn nu :)
sista sträckan för herrarna , Calle halfarsson ute på sista sträckan kom igen nu !
northug kör på och calle hänger på , grymt bra !
tar lite tid och skriva för att man måste ha blicken på tvn.
Calle är stark :D
men han har det svårt o komma förbi :o
han ligger 5a ... northug är i topp
kom igen CALLE !
Calle 4a nu :D
HAN KOM 3AAAAAAAAAAAAAA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
fyfan va bra :D
han e ju så ung också :D
nu blev jag glad :d
aja , ska ta dag 7 nu då - bilder från ett minne.
jag tar fler minnen ist.
Minne med maja ♥
mer minnen med maja ♥
ännu mer minnen med maja ♥
med maja också ♥
aja några minnen med maja ♥
älskar dig :) ♥
tittar på interjuverna med calle , han sa att han inte var riktigt nöjd.
men han var ändå grym både igår och idag :D
det häftiga är att han från början är härifrån !
samma klubb som jag tränar i , han har varit med och tränat oss :D
bara så ni vet den drömmen tänker jag också vara med i !
jag tänker också vara med i landslaget !
min envishet ska leda mig dit :D
jag vill , jag kan och jag ska :D
mitt mååååååål !
ha det bra ska fixa lite med julklapparna och plugga franska :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0