T ♥ Dag 9 – Det här får mig att må bättre

Något som får mig att må bättre är träningen, att bara tänka på annat, bara tänka på sig själv, pressa sig själv och bara njuta. Man slipper tänka på allt skit man går igenom.
Även mina vänner får mig såklart att må bättre, men inte alltid att jag vill träffa alla.
Bara vissa som får mig på mitt topphumör. De som jag träffar alldra minst, får mig på det mest underbara humöret jag kan vara på. Önskar att jag träffade dom mer..
Skolan idag ja.. den va väll kul -.- eller rättare sagt tråkig, som vanligt då.
men idag får jag träna :D äntligen, tror det blir stavgång inte säker, men har ju inte tränat på runt 2 veckor för min jävla förkyldning ! men nu är den så gott som borta :)
måste byta om nu så ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0