T ♥ Din blogg är länkad nu Micaela♥

hejhej :)
Micaela din blogg är länkad nu så du vet :)
du kav väll länka våran också ? (aa
aja iallafall så höjs statisken bra nu :)
fortsätt läsa så ska vi skriva mycket intressant hahah :D
idag tar jag bussen vid 12.25 tror jag in till farmor på jobbet, sover där inatt men kan blogga från dera dator så lugn.
sen följer jag med farmor till jobbet imorgon vid 14.00 typ, sen kommer familjen in och kollar lite eftersom det är julskyltning sen drar vi till mormor & morfar och äter mat där efter det är det kväller då åker vi hem och sover :)
hörrrni föresten på onsdag åker jag till orsa på skidläger, kommer inte kunna blogga men kan försöka fixa lite tidsinställda inlägg :)
kommer hem nästa söndag då, om jag nu är helt frisk tills på onsdag annars får jag inte åka :/
jag vill det så jag måste blir frisk, men vi får se hur det blir med det för inatt va jag ner 2 gånger och drack hostmedicin (stavas), sen kunde jag sova ordentliget.
men ska packa lite och läsa bloggar och försöka fixa till min blogg så jag kan börja blogga där igen :)
men ska såklart ändå blogga här ♥
men hejdå ha det bra ♥
byebye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0