T ♥ jag känner mig som luft.

mitt beteende är åt helvete.
förlåt om jag sårar er.
jag menar det ju inte.
vet inte vad det är med mig.
men men.
måste bli på bättre humör ju.
ellen kommer om 30 min kanske.
längtar efter min sötnoos♥
dom vann matchen mot bjurs, hörde att bjursingarna hade en dålig dag idag :/
tycker synd om er!
bättre lycka nästa gång :)
men men. träffade maja nere åp byn.
va där ca 1,5 timme bara och sen hem och äta och titta på vinterstydion.
charlotte kalla kom 2a :D
herrarna startar om 15 min tror jag.
heja hellner :D
men ska se på det sen är nog Ellen här ♥
hejdå :)

typ gamal bild :p

crazy syster ♥
love u ♥

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Olsson :)

Fina bilder asså ;)

2011-11-20 @ 18:26:55
URL: http://ellaolsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0