T ♥ MAJA JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄNGEL ♥

hej :)
förlåt för att jag inte har bloggat , men va i borås i helgen :)
det va super kul !
tävlingarna gick bra också , men de är i och för sig inte dom som är roliga ;)
det är ju alla kompisar :D
viktor,lukas,rikard,sebastian och cecilia från ludvika ♥
tack för att ni är där !
mår så mycket bättre med er ♥
skrattar bara , aldrig en sur min !
men nu va de över :/
hoppas bara att de går i helgen , ja , jag & Ellen kanske ska bada på aqua-nova med Lukas & Viktor då :D
hoppas så sjukt mycket på de !
sen vill jag gärna träffa ängeln min MAJA ♥
gör det iallafall imorgon :D

den där bilden älska jag ju nu ♥
den va as fräääään !
men bara så ni vet blir jag så förbannad på alla som hackar på mig !
förlåt för att jag är som jag är då , ska man inte vara sig själv längre ?
jag undrar fan varför det finns ett liv när människor bara ska vara imot andras ?
håll käften istället , ingen är perfekt !
fatta bara !
aja nuu ska vi vara glada , fasten jag inte vart det på hela dagen menmen då är de väll på tiden!
men ska lyssna på musik nu och ha det chill ett ta så hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0