M ♥ chill ;)

cchhha alla :D
hahha idag va vi i bjurrss :D
det äger att va där :)
frå ju träffa alla mina änglar ♥ som är så saknade ♥
idag på morronen kom nico knacka på typ 7 då va jag inte vaken ;)
så då sprang jag upp och han inte äta frukost så vi gjorde en macka som nico skulle hålla i ;)
men sen så la hon den ifrån sej så vi glömde den .. :(
och jag kan ju bli lite surig om jag inte får min frukost ! xd
ajah sitter o lyssnar på someone like you :D
den äägggeerr :D
vill skaffa ny header !
tova vi måste va nån da o gö de ! <3


tjadåååå ee :Dsåå sööta små :')
nu har valpkursen slutat o nu ska jag börja i ungdomsgruppen :)
assnice jööö ;)
älskar dej mio ♥

Kommentarer
Postat av: mickiis

du får ju träffa mig åxå

2011-10-06 @ 20:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0