M ♥ tova o anna :D

hejehej :D
sitter här med mina sötnosar tova o anna :) <3
ánna sitter o spelar guitar hero ;)
jag har inte skrivit på länge men har inte haft tid alls ;)
i8 torsdags vare iaf sågmyrakampempen ;)
på staffeten sprang jag först , och jag låg först hela tin men sen så ramla jag o skrapa upp knä :(
men jag sprang ändå o gav den t emma men när hon skulle växla t stefan så tog han inte pinnen ..
så han fick vända sen , och när han skulle ge pinnen t viktor så fick viktor inte pinnen :@
så han ba "du kan inte ta den , "
ååh :(
men vi sexor kom trea :D
och femmorna i sågmyra kom tvåa :D
4-orna i bjurs vann :)

viktor vann på 60 meter
och längdhopp
och höjdhopp han hoppade 130 :OOOOOOO
fifan vilket underbarn :D
hehe men anna ska iaf sova här :D

hejjdå :D ♥
fyfan va fullt :/ klassen :D vart finare där ;)

hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0